יונת ארז חגאי

יונת בת 42, תושבת תל מונד מזה 8 שנים, נשואה ואם לשלושה.

יונת היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני במשאבי אנוש. בוגרת קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירים בתאגידים, בוגרת מכון אדלר בהנחיית קבוצות הורים ו’דרך הדעת’ – אימון אינטגרטיבי לילדים ומתבגרים.

מזה כ- 8 שנים משמשת יונת כסופרוויז’ן ומנחת סדנאות בהתנדבות, לאסירים, אסירות ונוער בבתי הסוהר, במסגרת הפרויקט ‘הורות בשלט רחוק’ שזכה השנה באות הנשיא.

ליונת קליניקה המהווה מרחב בטוח להורים, ילדים ומתבגרים, הרוצים לבנות קשרים במשפחה ובחברה המבוססים על ערכים של כבוד, ענווה ומנהיגות בדרך האישית שלהם. בנוסף, עבדה בחברת החשמל במשך 19 שנים, בתפקידה האחרון כמנהלת אדמיניסטרטיבית בדירקטוריון חברת החשמל.

כיהנה בין השאר כיו”ר ועד ההורים היישוביים וייצגה את תל מונד בהנהגת ההורים הארצית. כיהנה כ- 4 שנים כיו”ר הנהגת ההורים של בית הספר נוף ילדות, כאשר במסגרת תפקידה פעלה בין היתר לקידום בניית אולם הספורט החדש של בית הספר, להגברת ביטחון התלמידים על ידי קידום אכיפת תקנות בטיחות בתקופת הבנייה מול בית הספר, מניעת כניסת רכבי עבודה כבדים בשעות הלימודים ועוד. יונת גם חברה בהנהגות הורי הגנים ובתי הספר נוף ילדות ובית הספר רבין.

“אפעל לשינוי מהותי במחלקת החינוך. החינוך בתל מונד קפא על שמריו ויש להתניעו מחדש. אקדם את נושא המוגנות מגיל הגן ועד למסיימי התיכון, צמצום מספר התלמידים בכיתות, למידה רב גילאית המאפשרת למידת נושאים על פי התפתחות אישית ופתיחת כיתות ייחודיות נוספות בחטיבה ובתיכון.

“בנוסף, אפעל בתחום הרווחה ופעילות הפנאי וההעשרה למגוון גילאים, מבני הנוער ועד הגיל שלישי, כמו גם תגבורים ללא עלות למעוטי יכולת.

“אני מאמינה בכל ליבי בלין. העשייה הציבורית היא בנפשה והאינטרס שלה הוא רק טובת התושבים. לין הוכיחה זאת לאורך השנים בפעילויות שונות בהתנדבות, הביאה להישגים משמעותיים לטובת התושבים ואין לי ספק שכראשת המועצה היא תצליח להפוך את תל מונד למקום שכולנו נתגאה בו.

 
נגישות