צופית הדר לוריא

צופית הדר, בת 44, אלמנה ואם לבן.

צופית הדר היא עורכת דין עצמאית העוסקת בתחום האזרחי ומשמשת כחונכת לסטודנטים למשפטים. פעילה חברתית ומתנדבת בתל מונד ובסביבה בפרויקט חלוקת מזון ותרופות לנזקקים ובסיוע משפטי.

בנוסף, צופית הדר חברה בארגון ‘רוטרי’ תל מונד. זכתה בתעודת הצטיינות משר החינוך לשעבר זבולון אורלב על תרומתה לקהילה בתחום החינוך. צופית הדר בוגרת תואר ראשון במשפטים בהצטיינות ותואר ראשון בחינוך.

כבוגרת שבט הצופים ‘פולג’ ביישוב, שימשה כשליחה במסגרת משלחת הצופים לארצות הברית כצופה צעירה וכצופה בוגרת. בוגרת שנת שירות ‘גרעין רעים’ במסגרת תנועת הצופים. בצבא שירתה כקצינת מודיעין וכמפקדת בקורס מש”קי מודיעין.

“ההשקעה בתחום החינוך אליו אני קרובה, הייתה ותהיה חלק משמעותי בעשייה שלי. אני רואה את עצמי כנדבך מרכזי המחבר בין אנשים, ומחויבת לעשייה ולשיפור משמעותי באיכות החיים בכל התחומים.

“לין היא מנהיגה. יש לה את האחריות, הניסיון, הידע והיכולות להוביל את תל מונד למקום טוב יותר. לין המשיכה בשנים האחרונות בעשייה מתמדת, בנחישות, בשקיפות ובהתמדה בהובלת מהלכים ושינויים ביישוב, תוך כדי שהוכיחה את היכולות שלה בחיבור ובאיחוד של כל הגורמים במועצה.

“אין לי ספק שלין רואה את טובת היישוב והתושבים לנגד עיניה.

 
נגישות